
המנגל פרק 289: איך מותגים משתלטים עלינו בלי שנשים לב? | הסודות של מרטין לינדסטרום
אודות הפרק
את הפרק הקדשנו לאחד האנשים הכי משפיעים על הדרך שבה מותגים חודרים לנו לתת המודע - מרטין לינדסטרום. האיש שחקר איך מותגים משחקים לנו בראש וגורמים לנו לקנות, להרגיש, ולפעמים אפילו להתמכר בלי שנשים לב.
חפרנו גם על איך קוקה קולה גורמת לנו לחשוב שהיא טעימה יותר רק בזכות סיפור? איך אפל בנתה קהילה שמפעילה איזורים במוח כמו דתות? הניסוי שגרם לילדים להרגיש שהתפוח של מקדונלדס טעים יותר, בלי קשר למציאות רק בגלל שהוא הגיע בקופסה של מקדונלדס.
נכנסנו לעומק המחקרים והניסויים שחשפו איך מותגים משתמשים ברגשות, חושים ואפילו באשמה בשביל לגרום לנו לקנות.
אל תצביעו לנו! המנגל עלה שוב לגמר בתחרות הפודקאסטים של ישראל, נשמח שתצביעו לנו כאן בקישור - חולים עליכם:
https://www.geektime.co.il/israel-top-best-podcasts-of-the-year-2024-vote-is-now-open/
רוצים ליצור איתנו קשר בכל שאלה או נושא?
חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558
יוסי yossi@brand-il.com
יוסי 0544709871
פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.